Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici, şunları söyledi: “Vodafone olarak, müşterilerimize sunduğumuz bağlantı deneyimini iyileştirmeye yönelik dijital çözümleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Müşterilerimize en iyi uçtan uca dijital deneyimi sunma vizyonumuzda kritik bir rol üstlenen dijital kahramanımız TOBi’nin sesli yanıt özelliğini tüm müşteri segmentlerinde canlıya aldık. Aylık ortalama 4 milyon çağrı karşılama kapasitesine ulaşan TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerimiz işlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabiliyor. TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye ve müşterilerimize ihtiyaç duydukları her an en iyi hizmeti vermeye devam edeceğiz.” TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerin işlemlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabildiği bildirildi.
Related Posts
Denizlerde 4.5 Ay Sürecek Olan Avlanma Yasağı Başladı
Av sezonunun son günlerinde Karadeniz somonu ve istavrit balığı bol miktarda avlanırken, fiyatlar düştü. Karadeniz somonunun kilogramı 120 liraya, istavritin kilogramı ise 50 liraya kadar düştü. Deniz canlılarının popülasyonunun artması ve nesillerin korunması amacıyla konulan 4.5 aylık endüstriyel avlanma yasağı dün itibariyle başladı.
Dev derbide gülen taraf Fenerbahçe oldu
Trendyol Süper Lig’in 33. haftasında Fenerbahçe evinde Beşiktaş’ı 2-1 mağlup etti ve Galatasaray’ı takibini sürdürdü.
Bayram Kredi Hacmi 12 Trilyon 661 Milyar 755 Milyon Liraya Yükseldi
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) 21 Mart’ta 500 baz puanlık artışla politika faizini %50’ye yükseltmişti. Dijital bankacılık popülasyonunun her ay 3’te 1’inin ziyaret ettiği HangiKredi, yaklaşan bayram öncesinde faiz artışıyla birlikte tüketicilerin kredi ve mevduat ürünlerine olan talebine yönelik verilerini paylaştı.